وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کاغذ شرایط مناسب و بهتری دارد، زیرا نرخ آن کاهش پیدا کرده و شرایط وفور آن شرایط مناسبی است.

کاهش نرخ کاغذ/ کاغذ شرایط مناسب و بهتری داردبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به کمبود کاغذ در کشور اظهار کرد: در حال حاضر کاغذ شرایط مناسب و بهتری دارد، زیرا نرخ آن کاهش پیدا کرده و شرایط وفور آن شرایط مناسبی است.

او با اشاره به برنامه دولت در فراگیر کردن صندوق بیمه هنرمندان تأکید کرد: از سال ۹۵ تا ۹۷، مبلغ و تعداد آن افزایش یافته است، حتی می‌توان گفت که دوبرابر شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امیدوار بودیم که در سال ۹۸ هم روندی طی شود که بتوانیم ارقام را بهتر کنیم، اما شرایط کشور در تخصیص منابع مشکل ایجاد کرد، با این اوصاف در سال‌های ۹۵ تا ۹۷ تعداد دو برابر و مبلغ بیش از دوبرابر شد.

صالحی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره تصمیم برخی از نمایندگان مجلس برای پرسش از او درباره وضعیت پوشش تعدادی از بازیگران سینما در آغاز اکران یکی از فیلم‌های سینمایی گفت: این افراد از کسانی هستند که در برنامه‌های تلویزیونی حضور دارند، همچنین فضای آنجا فضای رسمی نبوده که این بازیگران بخواهند از وزارت ارشاد برای حضور اجازه بگیرند.


بیشتر بخوانید: خروج یکی از مدل‌های قدیمی پراید تا چند روز آینده/ هر چه قانون بگوید تابع آن هستیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار