مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم و منتظر هستیم تا نیم فصل اول به پایان برسد.

غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعطیلات لیگ برتر اظهار کرد: به هر حال این تعطیلات به دلیل بازی‌های تیم ملی است. ملی پوشان ما در تمرینات تیم ملی حضور دارند و روند آماده سازی خود را پشت سر می‌گذارند. تیم ملی فوتبال اولویت اصلی ما است و مشکلی برای حضور بازیکنانمان در تیم ملی نداریم.  

او گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم و منتظر هستیم تا نیم فصل اول به پایان برسد تا بعد از آن با صلاحدید سرمربی بازیکن بگیریم.


 بیشتر بخوانید: تراکتور و استقلال روز جمعه به مصاف هم خواهند رفت


قصد نداریم قرارداد مازولا را فسخ کنیم 

صادقیان گفت: مصدومیت مازولا رفع شده است و او در تمرینات حضور دارد و مشکلی برای همراهی تیم در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی ندارد. مازولا بازیکن خوبی است و قصد نداریم قراردادش را فسخ کنیم.

او درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه تراکتور به علت شکایت باشگاه ذوب آهن از رضا شکاری استفاده نمی‌کند، اظهار کرد: به هر حال استراتژی سرمربی است که از چه بازیکنانی در زمین مسابقه استفاده کند و ما به مسائل فنی تیم ورود نمی‌کنیم. همچنین بازی نکردن شکاری ارتباطی به شکایت ذوب آهن ندارد و مشکلی در این باره نداریم.

دژاگه با کسب اجازه راهی آلمان شد 

مدیرعامل تراکتور درباره وضعیت اشکان دژاگه بیان کرد: دژاگه در زمان گرم کردن قبل از بازی تیم ملی برابر کامبوج مصدوم شد و خیلی سریع از باشگاه و سرمربی تیم اجازه گرفت تا به آلمان برود و روند درمانی خود را در این کشور پیگیری کند.

صادقیان درباره اعتراض باشگاه استقلال به برگزاری بازی این تیم برابر تراکتور در روز جمعه بیان کرد: طبق برنامه‌ای که به امضای فتاحی و بهاروند رسیده است این بازی روز جمعه برگزار می‌شود و سایت‌ها خبر اشتباه زده بودند و برنامه تغییر نکرده است.

برنامه ای در تعطیلات لیگ برتر نداریم 

او گفت: برنامه و بازی تدارکاتی در تعطیلات نداریم و طبق برنامه روز دوشنبه هفته آینده به مصاف تیم نساجی مازندران می‌رویم.

صادقیان درباره اینکه محل بازی جام حذفی این تیم برابر تیم نود ارومیه مشخص شده است، بیان کرد: هنوز محل این بازی مشخص نشده است، اما تا ۵ آذر برای این موضوع فرصت داریم.


بیشتر بخوانید: خرید‌های جدید تراکتور به نقل و انتقالات زمستانی موکول شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار