امروز چهارشنبه ۲۴ مهرماه ۹۸، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد پایانه مرزی چذابه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز چهارشنبه ۲۴ مهرماه ۹۸، کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور بازدید از پایانه مرزی چذابه، وارد این مرز شد.

او در بدو ورود به پایانه مرزی چذابه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و اربعین حسینی گفت: بسیار خرسندم که توانستیم از مرز چذابه، یکی از گذرگاه‌ها و نقاط اتصال شیعیان به حرم حضرت سیدالشهدا (ع) بازدید نماییم.

حیدری اظهار داشت: خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت و قوت در این پایانه مرزی و سایر مرز‌های کشور مستقر شده و امنیت مرز‌های چهارگانه کشور و تردد زائران تامین شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به یاری خداوند تبارک و تعالی، نیرو‌های زمینی ارتش، ولایت مدارانه پای کار آمده ایم، به این معنا که قابلیت‌های بسیاری داریم تا بتوانیم در بخش‌های مختلف از جمله؛ برقراری امنیت، تسهیلاتی نظیر پل هوایی مرز چذابه با مرکز استان خوزستان، اورژانس هوایی، ترابری هوایی، برپایی بیمارستان صحرایی مجهز به بخش‌های بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی، سرویس دهی عمومی به زوار اربعین حسینی و... خادم زائران امام حسین (ع) باشیم.

انتهای پیام/گ

بازدید فرماتده نیروی زمینی ارتش از مرز چذابه

برچسب ها: ارتش ، اربعین ۹۸
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.