سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:پارک علم و فناوری سلامت به منظور رشد علمی دانشجویان در عرصه سلامت راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمدرضا قدیر،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه شورای دانشگاه که با حضور معاونین و مسئولان دانشکده‌ها برگزار شد، گفت: یکی از مسائلی که همواره مورد تاکید است، ایجاد یک فضای ارتباطی میان والدین و دانشگاه است که اثرات بسیاری به همراه خواهد داشت.

او تصریح کرد: باید از ظرفیت والدین استفاده کرده و این فرهنگ را احیا کنیم، البته این موضوع باید در شرایطی رقم بخورد که استقلال دانشجو هیچ گاه زیر سئوال نرود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین از راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت در استان قم خبر داد و گفت: طرح این موضوع آماده و با راه اندازی آن می‌توان یک فضایی برای رشد علمی دانشجویان در عرصه سلامت، ایجاد کرد.

قدیر تاکید کرد: توجه به امر پژوهش باید همواره مد نظر باشد و باید از ظرفیت پژوهشی دانشجویان استفاده و آن‌ها را به این مسیر سوق داد.

محبی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم هم در این جلسه گفت: با توجه به دغدغه والدین و به منظور رفع این موضوع، تور مجازی را برای آن‌ها راه اندازی کرده ایم تا با آرامش روانی بتوانند از وضعیت دانشجوی خود مطلع باشند.

او تصریح کرد: بهره گیری از نظرات والدین دانشجویان با حفظ کامل استقلال دانشجو در دستور کار است و با یک برنامه ریزی مدون و دقیق می‌توان آن را اجرایی کرد.

انتهای پیام/ش

پارک علم و فناوری سلامت در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار