مهمترین رکن توسعه فرهنگی شورای فرهنگ عمومی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اعلام خبر برگزاری یکصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان، گفت: شورای فرهنگ عمومی مهمترین رکن توسعه فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اعلام خبر برگزاری یکصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان، گفت: شورای فرهنگ عمومی مهمترین رکن توسعه فرهنگی است.

احمد حسین فتایی با اعلام این خبر، گفت: شورای فرهنگ عمومی، مهمترین رکن توسعه فرهنگی و استحکام بخش پایه‌های آرامش، امنیت و اخلاق در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تاکید کرد: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان با بهره مندی از نظریات کارشناسان و صاحب نظران و رصد نیازمندی‌ها و ناهنجاری‌ها و همچنین شناسایی نقاط قوت و ظرفیت‌های فرهنگی در استان، برگزاری منظم جلسات و تدوین دستور کار‌های متناسب با شرایط استان را در دستور کار خود دارد.

او ادامه داد:مصوبات شورای فرهنگ عمومی به مثابه قانون است و اعضای شورا و همچنین دستگاه‌های اجرایی استان باید نسبت به اجرای دقیق این مصوبات اهتمام ورزیده و نتایج را به دبیرخانه شورا ارائه دهند.

فتایی در پایان با اشاره به نزدیک بودن ۱۴ آبان روز بزرگداشت فرهنگ عمومی، گفت: یکی از دستور کار‌های یکصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، هماهنگی برگزاری مراسمات این روز بود که در قالب مصوبه به دستگاه‌های عضو ابلاغ خواهد شد، همچنین برنامه‌ی ویژه‌ی این روز توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که جزئیات آن در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ب

شورای فرهنگ عمومی مهمترین رکن توسعه فرهنگی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.