معاون عملیات ناجا گفت:در طول ۴۸ ساعت گذشته موج بازگشت زائران حسینی به اوج خودش رسیده است،

حجم زیادی از زائران در میدان اربعین پایانه مهران هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;سردار حسین ساجدی نیا معاون عملیات ناجا با اشاره به اینکه حجم زیادی از زائران در میدان اربعین پایانه مهران هستند، گفت: در پایانه برکت اتوبوس به اندازه کافی وجود دارد.

 او با بیان اینکه در طول ۴۸ ساعت گذشته موج بازگشت زائران حسینی به اوج خودش رسیده است، اظهار کرد: حجم زیادی از زائران در میدان اربعین پایانه مهران هستند ، تاکنون یک و نیم میلیون نفر از زائران به کشور برگشته اند.

ساجدی نیا در خصوص جابه جایی زوار از مرزها به مقصد استان های خود افزود: در پایانه برکت اتوبوس به اندازه کافی وجود دارد و زائران در حال سوار شدن هستند تا به استان های خود برگردند.

معاون عملیات ناجا گفت: همچنین حجم زیادی از خودروهای سواری از پارکینگ های داخل شهر مهران و پارکینگ اربعین در حال خارج شدن هستند و در طول محور مهران- ایلام قرار می گیرند. ترافیک در این محور در برگشت نیمه سنگین و روان و بدون مشکل است.

او بیان کرد: همین موضوع برای مرزهای شلمچه و چذابه نیز صادق است و مرز خسروی نیز تاکنون موردی نداشته است و خودروها به آسانی تردد می کنند.

سردار ساجدی نیا یاداور شد: زائران بعد از ورود به داخل کشور حتما استراحت کنند و بعد سفر کنند. متاسفانه باز هم شاهد تصادف بودیم و خواب آلودگی باعث تصادف و مجروح شدن هموطنان شد.

 

انتهای پیام/با

صحبت های معاون عملیات ناجا در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.