گوگل با معرفی پیکسل باد‌های خود قصد دارد با ایرپاد‌های اپل در زمینه تولید هندزفری‌های بی‌سیم رقابت کند.

پیکسل باد‌های گوگل، رقیب جدید برای ایر پاد اپلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل در مراسم «ساخته شده توسط گوگل» خود پیکسل باد‌های جدیدی را معرفی کرد که به صورت مستقل دو رایانه به حساب می‌آیند. این دو هندزفری بی‌سیم اولین محصولاتی بودند که در این مراسم معرفی شدند و طبق گفته‌ها و معرفی دارای پیشرفته‌ترین و جذاب‌ترین فناوری‌ها خواهد بود. جدیدترین هندزفری‌های بی‌سیم گوگل برخلاف هندزفری‌های معرفی شده در سال ۲۰۱۷ واقعا بدون سیم هستند و قرار است با ایرپاد‌های اپل در این زمینه رقابت کند.


بیشتر بخوانید: گوگل پیکسل ۴ و ۴ ایکس‌ال معرفی شدند


گوگل اعلام کرده است که این پیکل باد‌ها دارای رنج بالایی هستند و تا فاصله یک زمین فوتبال یعنی ۱۱۰ متر با گوشی هوشمند اتصال خواهند داشت. اگر کاربری از پیکل باد‌ها در خانه استفاده کند، می‌تواند از سه اتاق دورتر به موسیقی گوشی کند. نکته جالب دیگر درباره پیکسل باد این است که دسترسی افراد به دستیار صوتی گوگل بدون استفاده از گوشی هوشمند را آسان می‌کند. گوگل قرار است در هفته‌های آینده از قابلیت‌های استثنائی این پیکسل باد‌ها رونمایی کند. گفته می‌شود یکی از این قابلیت‌ها تجهیز آن به تراشه یادگیرنده ماشینی خواهد بود.

این هندزفری‌های بی‌سیم دارای نوک لاستیکی هستند که داخل گوش قرار می‌گیرند و صدای محیط را ایزوله می‌کنند و بیس را قوی‌تر ارائه می‌دهند. هرچند، این پیکسل باد‌ها قادر هستند صدای پخش شده را به گونه‌ای تنظیم کنند که کمی از صدای اطراف به گوش برسد و امنیت کاربر تأمین شود. صدای محتوای پخش شده با توحه به محیط تغییر می‌کند یعنی با قدم گذاشتن در خیابان شلوغ، صدای پخش شده در پیکسل باد بالاتر می‌رود. هندزفری‌های جدید گوگل دارای میکروفون‌های تقویت شده مجهز به سیستم تشخیص صحبت هستند که برای داشتن مکالمه بهتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پیکسل باد‌های گوگل، رقیب جدید برای ایر پاد اپل

این هندزفری‌ها در صورت مداوم مورد استفاده قرار گرفتن، ۵ ساعت شارژ خواهند داشت. پیکسل باد با یک کیس مخصوص عرضه می‌شود که شارژ هندزفری‌ها را تأمین می‌کند. در مراسم مخصوص گوگل هیچ صحبتی از پشتیبانی این کیس از شارژ بی‌سیم گفته نشد.

گوگل تصمیم دارد این پیکسل باد‌ها را در فصل بهار سال ۲۰۲۰ در بازار عرضه کند و هنوز هیچ تاریخ دقیقی از عرضه آن ارائه نشده است. پیکسل باد‌ها قرار است با قیمت ۱۷۹ دلار در بازار فروخته شوند که حدود ۲۰ دلار بیشتر از ایرپاد‌های اپل خواهد بود. ابن هندزفری‌های بی‌سیم در رنگ‌های سفید، سیاه، نارنجی و نعنایی عرضه می‌شوند.

انتهای پیام/

معرفی پیکسل باد‌های جدید گوگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار