نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد فرهنگی در استان است که باید نقاط قوت آن بیان شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد فرهنگی در استان است که باید نقاط قوت آن بیان شود.

 میرعمادی شامگاه چهارشنبه در بازدید از نمایشگاه کتاب لرستان حضور پررنگ ناشران شرکت کننده و افزایش غرفه‌های مورد نیاز را از امتیازات نمایشگاه عنوان کرد و افزود: کتاب غذای روح انسان است و باید مورد استقبال مخاطب قرار گیرد.

او برگزاری نمایشگاه کتاب را یک رخداد فرهنگی و ارزشمند بیان کرد و گفت: کتاب جایگزینی ندارد، اما امروزه سبک مطالعه تغییر کرده و زوال پذیر است بنابراین در مقابل انحرافات باید ایستاد و اینگونه کار‌های فرهنگی در جامعه تقویت شوند.

امام جمعه خرم آباد همچنین ادامه داد: خبرنگاران از عناصر موثر در افزایش فرهنگ جامعه به شمار می‌روند که در نگهداری جامعه سالم نقش بسزایی دارند و نقد و تذکرات این قشر فرهیخته، افراد و جامعه را حفظ می‌کند.

آیت الله میرعمادی افزود: از رسانه‌ها انتظار داریم در جهت توسعه لرستان تلاش کنند و قدم‌های برداشته شده در راه پیشرفت استان را اطلاع رسانی و تقویت نموده و منافع استان را از مدیران مطالبه کنند.

انتهای پیام/ب

نمایشگاه کتاب یک رویداد فرهنگی در لرستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.