شهردار مشهد گفت: اتوبوسرانان و پاکبانان مشهدی به صورت ۲۴ ساعته و در ۳ شیفت مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در نجف اشرف هستند.

خدمت رسانی خالصانه اتوبوسرانان و پاکبانان مشهدی در نجف اشرفبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در جریان ارتباط مستقیم شبکه استانی خراسان رضوی با شهر نجف اشرف و تشریح روند خدمت رسانی شهرداری مشهد به زائران اربعین حسینی در کشور عراق، گفت: ۶۰۰ پارکبان به همراه ۳۲۰ اتوبوسران و عوامل فنی و اجرایی از شهرداری مشهد در شهر نجف اشرف حضور یافتند که اخلاص آنها در نجف اشرف ستودنی است.
 

او به جابه جایی روزانه ۱۵۰ تا ۱۸۰ هزار زائر از مرز مهران به نجف اشرف و بالعکس اشاره کرد و تصریح کرد: همچنین روزانه حدود ۲۰۰ تن زباله از شهر نجف توسط پاکبانان مشهدی جمع آوری می‌شود.

شهردار مشهد گفت: کار نظافت دو سوم شهر نجف اشرف، معادل یک میلیون مترمربع، انجام می‌شود و شهر ۷ مرتبه در طی شبانه روز پاکسازی می‌گردد.

کلائی به حضور ۴ میلیون زائر خارجی و ۱۰ میلیون زائر عراقی در شهر نجف و کربلا به مناسبت اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: حضور میلیونی زوار می‌طلبد که خدمت رسانی به صورت گسترده برنامه ریزی شود.

شهردار مشهد با اشاره  به اعزام نیرو‌های خدماتی به مشهد به مناسبت دهه آخر صفر ، گفت: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت‌های هواپیمایی، نیرو‌های خدماتی به مشهد باز میگردند تا آماده خدمت رسانی به زائران دهه پایانی صفر در مشهد شوند.

کلائی به تقسیم وظایف صورت گرفته در ستاد خدمات سفر اشاره کرد و ادامه داد: عمده کار با آستان قدس رضوی است. با این حال شهرداری مشهد نیز با فعال‌تر کردن سازمان پایانه‌های مسافربری در انتقال زائران، سازمان حمل و نقل و ترافیک در ایمنی معابر و کنترل وضعیت ترافیک شهر، سازمان ساماندهی مشاغل شهری در تنظیم بازار‌های میادین و سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی، قطار شهری و معاونت گردشگری و زیارت در بسیج امکانات خود می‌کوشد.
 
 
انتهای پیام// ز.م
 

بسیج امکانات شهرداری مشهد برای خدمت رسانی بهتر در نجف اشرف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.