مهم‌ترین حوادث امروزپنجشنبه ۲۵ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۵ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

نشت گاز کپسول متصل به آبگرمکن حادثه آفرید

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز حوالی ساعت ۶ عصر در پی تماس مردمی مبنی بر آتش سوزی منزل مسکونی واقع در روستا حمزه آباد نیرو‌های عملیاتی آتش نشانی بلافاصله برای امدادرسانی و ایمن سازی محیط به محل اعزام شدند.

او علت حادثه را نشت گاز کپسول آبگرمن اعلام کرد و افزود: این حادثه تلفات جانی در پی نداشت، ولی به بخشی از دیوار و سقف خانه خسارت وارد شد.

آتش سوزی در محوطه بیمارستان

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز ساعت ۵ عصر بر اثر بی احتیاطی شهروندان بخشی از پوشش گیاهی محوطه بیمارستان طعمه حریق شد.

او افزود: با اعزام دو گروه ۳ نفره از نیرو‌های سازمان خوشبختانه آتش سوزی به سرعت مهار و از سرایت آن به محیط اطراف جلوگیری شد.

او اضافه کرد: سازمان آتش نشانی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ن

 

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.