در یک بازی‌نگاشت مروری داریم بر مهم‌ترین آمار و ارقام حاصل از رویداد "جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران ۲۰۱۹" که با توجه به محدودیت‌های موجود در گردآوری و دسته‌بندی داده، عمدتا متمرکز بر اطلاعات قابل ارائه از رشته‌های مختلف مسابقه است.

بازیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال ۱۳۹۸، پس از چهار دوره برگزاری موفق رویداد لیگ بازی‌های رایانه‌ای، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بزرگترین رویداد ورزش‌های الکترونیک کشور را با نامی جدید و تحت عنوان جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران (IGC۲۰۱۹) از دوم تا هشتم شهریورماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزار کرد. در این دوره رشته‌های Clash Royale، PES، CS: GO، Quiz of kings، FIFA و پسرخوانده نیز حضور داشتند. همچنین برای اولین مرتبه در کشور، رشته بازی جدید مغزینه به‌عنوان مقام دوم رویداد جایزه بازی جدی ۱۳۹۷، به مجموع مسابقات اضافه و با استقبال قابل‌توجهی مواجه شد.

بازی‌نگاشت حاضر مروری دارد بر مهم‌ترین آمار و ارقام حاصل از این رویداد که با توجه به محدودیت‌های موجود در گردآوری و دسته‌بندی داده، عمدتا متمرکز بر اطلاعات قابل ارائه از رشته‌های مختلف مسابقه است. لازم به تاکید است که اطلاعات بازی‌نگاشت حاضر، معطوف به حاضران در بخش نهایی مسابقات بوده و اطلاعات بخش مقدماتی کوئیزکاپ را منعکس نمی‌کند.

بازی

بیشتر بخوانید: یوسف‌پورآذری، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار