پزشک اورژانس پست امداد و نجات پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اعزام ۸۵ زائر با هواپیمای ارتش از ایلام به تهران خبر داد.

اعزام ۸۵ زائر با هواپیمای ارتش از ایلام به تهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; دکتر مهدی نورالله‌زاده پزشک اورژانس پست امداد و نجات پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۸۵ نفر از زائران مجروح بدحال ناشی از حوادث جاده‌ای که در بیمارستان‌های ایلام بستری بودند از طریق هواپیمای ارتش به تهران اعزام شدند.

او ادامه داد: این تعداد زائر که دچار جراحت‌های شدید شده و انتقال آن‌ها با توجه به ترافیک سنگین جاده‌ها از راه زمینی امکان‌پذیر نبود با همکاری پدافند هوایی ارتش برای تکمیل مداوا به تهران منتقل شدند.

نورالله زاده افزود: روز گذشته ۴۵ نفر از این مجروحان حوادث جاده‌ای با نظر پزشکان به وسیله هواپیمای C ۱۳۰ متعلق به پدافند هوایی ارتش به تهران منتقل شدند و چند روز قبل نیز ۴۰ نفر دیگر به وسیله همین هواپیما به تهران اعزام شدند.

او یادآور شد: هم اکنون نیز تعداد قابل توجهی از بیماران نیاز به اعزام در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان ایلام بستری هستند که به احتمال زیاد با پرواز بعدی که در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت جهت مداوای بیشتر به تهران اعزام می‌شوند.

نورالله زاده اضافه کرد: علاوه بر اعزام بیماران بدحال به تهران از طریق هواپیما، در صورت نیاز وضعیت جسمانی بیمارانی که قصد سفر هوایی دارند نیز قبل از پرواز مورد معاینه و چکاب قرار می‌گیرند.

او تاکید کرد: از زمان استقرار این پست امدادی در ۱۹ مهرماه تاکنون افزون بر ۹۰۰ نفر بیمار به این پست مراجعه کرده که از این تعداد بیش از ۶۰۰ نفر به صورت ویزیت و درمان سرپایی و مشاوره و ۳۰۰ نفر نیز بستری پایی شده اند.

انتهای پیام/غ

۸۵  زائر مجروح  از طریق هواپیمای ارتش از ایلام به تهران اعزام شدند

برچسب ها: محرم 98 ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.