مدافع استقلال گفت: اگر بازی‌های استقلال با بهترین تیم‌های لیگ برتری را مقایسه کنید، متوجه می‌شوید تنها تفاوت استقلال با آن تیم‌ها، گل نشدن موقعیت‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عارف غلامی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر فجر شهید سپاسی شیراز گفت: از پیروزی در این بازی خیلی خوشحالم و مهم‌تر از این پیروزی، عملکرد خوبی بود که مرتضی تبریزی پس از ورود به زمین داشت و این موضوع برای ما به عنوان هم تیمی‌های تبریزی خیلی خوشحال کننده بود.

بازیکن استقلال در ادامه گفت: امیدوارم مصدومان تیم زودتر بهبود پیدا کنند و به بازی‌های آینده برسند تا فشاری که روی تیم است کم‌تر شود، زیرا در حال حاضر با بضاعتی که داریم بازیکنان فشار زیادی را تحمل می‌کنند.


بیشتر بخوانید: غفوری: مگر می‌شود از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت نباشم؟ / باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌کردیم


غلامی در واکنش به قرار گرفتنش در ترکیب استقلال گفت: بازی کردن من بستگی به نظر کادرفنی داشت. همیشه تمام تلاشم را انجام دادم تا انتظاراتی  که سرمربی از من دارد را برآورده کنم. خوشبختانه بازی‌های اخیرمان با نتایج خوبی همراه بود.  

او در خصوص تغییراتی که در تیم ملی امید رخ داده اظهار داشت: در تیم ملی امید تغییراتی انجام شد، اما ما به عنوان بازیکنان این تیم تمام تمرکزمان روی تمرینات، موفقیت در بازی‌های پیش رو و در نهایت صعود به المپیک است.  

کاپیتان تیم ملی امید در واکنش به این که گفته شد با پیروزی برابر استرالیا نظر‌ها نسبت به تیم ملی امید بهتر شده عنوان کرد: نظری که در ۱ ماه حاصل شود، پایه و اساس درستی ندارد، زیرا چنین نظری ممکن است با یک برد و باخت برگردد. تیم ملی امید همچنان کار دارد و فدراسیون فوتبال باید از این پس امکانات بیشتری برای ما فراهم کند، زیرا قرار است یک اتفاق تاریخی برای فوتبال ما رخ دهد. مطمئنا در ادامه راه نیاز به حمایت بیشتری داریم تا بتوانیم به المپیک صعود کنیم.


بیشتر بخوانید: شبانی: توپ به دستم خورد ولی پنالتی نبود


مدافع استقلال درباره موقعیت‌های پرشمار تیمش که در طول ۹۰ دقیقه به گل تبدیل نشد تصریح کرد: در برخی بازی‌ها ۵ توپ گل می‌شود و ۱۰ گل نمی‌شود و این اتفاق در همه جای دنیا می‌افتد، اما با وجود بازیکنان کمی که داریم و خط حمله‌ای که همه درباره آن صحبت  می‌کنند و گفته می‌شود تخصصی نیست، توانستیم در وقت‌های اضافه نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم. اگر بازی‌های استقلال با بهترین تیم‌های لیگ برتری را مقایسه کنید، متوجه می‌شوید تنها تفاوت استقلال با آن تیم‌ها گل نشدن موقعیت‌ها بوده است. تیمی که در وقت‌های اضافه با توان بدنی بالا و به زیبایی بازی می‌کند، مسلما روز‌های خوبی را در پیش دارد.

انتهای پیام/ 

اظهارات غلامی پس از دیدار برابر فجر سپاسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار