واحدهای تولیدی کوچک که با هدف اقتصاد مقاومتی تشکیل شده اند نیازمند حمایت های بزرگ هستند.

برات زاده تولیدکننده علوفه هیدروپونیک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در سال ۹۰  یک کارگاه‌ کوچک تولیدی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی راه انداری کردم تا در حد توان خود بتوانم  به خودکفایی و رونق اقتصادی  کنم. 

او با اشاره به اینکه نبود آب و خشکسالی‌های متمادی  یکی از مشکلات اصلی این واحد تولیدی بود افزود: آب مورد نیاز کارگاه  را خریداری و با تانکر به محل کار می‌رساندیم.

 برات زاده  با بیا اینکه به دلیل هزینه‌های بالا و نداشتن توان مالی  واحد علوفه هیدروپونیک از ابتدای کار با کندی پیش می رفت گفت: در سال 93 این گارگاه تولیدی متوقف شد.

تولید کننده علوفه هیدروپونیک در بیرجند با اشاره به اینکه برای جلوگیری از خام فروشی علوفه دام لازم بود تا کار تحقیقاتی فراوان همراه با آزمون و خطا بر روی علوفه‌های خشک رایج انجام شود گفت:به دلیل نداشتن بودجه تا زمان فراهم شدن شرایطی مناسب ادامه کار به تعویق افتاده است.

او با اشاره به اینکه برای انجام فعالیت تولیدی در این زمینه باید ابتدا کار تحقیقاتی مستمر انجام شود توصیه کرد:باید فرد تولید کننده توان و پشتوانه مالی داشته باشد و پس از انجام آزمون و خطا و رسیدن به شرایط قطعی مناسب اقدام به گرفتن وام از ارگان مربوطه نماید در غیر این صورت با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.

انتهای پیام / ط آ

 آزمون  خطا راهی برای موفقیت در تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.