رئیس سازمان صمت استان زنجان از افزایش۴۴ درصدی طرح‌های صنعتی در استان زنجان خبر داد.

افزایش ۴۴ درصدی طرح‌های صنعتی در استان زنجانبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  فغفوری رئیس سازمان صمت استان گفت:در نیمه نخست سال جاری میزان جواز تاسیس و طرح های توسعه صادره برای طرح‌های صنعتی در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۴۴ درصدی برخوردار بوده است.

فغفوری افزود: در ۶ ماهه اول امسال ۴۳۸ مورد جواز تاسیس و طرح توسعه در استان صادر شده است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۳۰۳ مورد بوده است.

اوگفت: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد ریال می‌باشد که در مقایسه با میزان سال گذشته ۴۸ درصد رشد داشته است.

فغفوری با اشاره به میزان اشتغالزایی پیش بینی شده در این طرح‌ها یادآور شد: با راه اندازی این طرح‌ها زمینه اشتغال برای ۸ هزار و ۴۷۰ نفر فراهم می‌شود.

او گفت: عمده محصولات تولیدی پیش بینی شده برای این طرح‌ها شامل محصولات غذائی وآشامیدنی‌ها، محصولات فلزی، محصولات شیمیائی، منسوجات، لاستیک وپلاستیک، محصولات کانی غیرفلزی، ماشین آلات وتجهیزات، دستگاه‌های برقی می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وضعیت صدور جواز تاسیس در استان گفت: تاکنون در استان زنجان هزار و ۷۵۵ جواز تاسیس و طرح توسعه صادر شده است که سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر ۲۸۱ هزار میلیارد ریال می‌باشد.

 

انتهای پیام/ر

 افزایش طرح‌های صنعتی در استان زنجان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.