معاون حمل و نقل اداراه کل راهداری استان قم عنوان کرد؛

اعزام اتوبوس های قم به مرزهای عراق برای جابه جایی زائران حسینی/انتقال مسافران از قم به تهران و کرج با ۲۰۰ دستگاه مینی‌بوس

سالاری گفت:از روز ۲۵ مهرماه تا ۲۹ مهرماه اتوبوس‌های استان برای جابه‌جایی زائران حسینی به مرز‌های کشور عراق اعزام شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حمید سالاری معاون حمل و نقل اداراه کل راهداری استان قم گفت: با توجه اعزام اتوبوس‌های استان برای حمل و نقل زائران حسینی تمهیدات لازم برای جابه‌جایی مسافران قمی اندیشیده شده است.

سالاری افزود:از روز ۲۵ مهرماه تا ۲۹ مهرماه اتوبوس‌های استان برای جابه‌جایی زائران حسینی به مرز‌های کشور عراق اعزام شده‌اند.

معاون حمل و نقل اداراه کل راهداری استان قم تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر اتوبوس‌ها برای انتقال زائران به سمت مهران و مرز‌های کشور عراق رفتند از ظرفیت انجمن صنفی حمل و نقل برای جابه‌جایی مسافران قمی به تهران و کرج استفاده کردیم.

او گفت: طرح جابه‌جایی مسافران قمی به تهران و کرج امروز و فردا عملیاتی می‌شود، با توجه به اینکه حجم مینی بوس کمتر از اتوبوس است و ظرفیت آن زودتر تکمیل می‌شود مسافران از این طرح رضایت دارند.

سالاری تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از ۲۰۰ دستگاه مینی بوس با کیفیت برای جابه‌جایی مسافران از قم به تهران و کرج استفاده می‌شود.

معاون حمل و نقل اداراه کل راهداری استان قم یادآورشد: مسافران و زائران می‌توانند شکایات گرانفروشی بلیط را با سامانه تلفنی ۱۴۱ درمیان بگذارند و همچنین انتقادات و پیشنهادت خود را به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند.

انتهای پیام/ح

انتقال مسافران از قم به تهران و کرج با ۲۰۰ دستگاه مینی‌بوس

برچسب ها: حمل ونقل ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار