همزمان با هفته تربیت بدنی؛

بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در یزد برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در یزد خبر داد.

رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: منابع انسانی و داشتن مردمی سالم، با نشاط و فعال از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی جامعه  است و به همین دلیل موضوع ورزش و توسعه آن از اهمیت ویژه ا‌ی برخوردار است.

او با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش از ۲۶ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه، افزود: امسال برنامه‌های خوب، مفرح و متنوعی را به مناسبت این هفته در سطح شهرستان در نظر گرفته ایم.

 نارگانی ادامه داد: همایش‌های ورزشی در پارک‌های سطح شهر،  انجام مسابقات مختلف ورزشی از هیئت‌های ورزشی شهرستان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است که با هدف  اهمیت ورزش در جامعه و ترغیب مردم بر ورزش برگزار خواهد شد.

نارگانی در خصوص برگزاری یادواره شهدای ورزشکار نیز، گفت: در نظر داریم با مشارکت ارگان ها‌ی مختلف و حمایت فرمانداری یزد این یادواره را با هدف  آشنایی نسل جوان به فرهنگ ایثار و شهادت برگزار نماییم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از بر پایی نمایشگاه و جشنواره ورزشی در پارک آزادگان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با مشارکت و حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با حضور هیئت‌های مختلف ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد شهرستان یزد در پارک آزادگان در تاریخ ۱ و ۲ و ۳ آبان ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری پیش بینی بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در یزد

برچسب ها: تنیس ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.