رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: به منظور سهولت و تسریع در تردد خودرو‌های زائران، شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

جلو گیری از از تردد غیرضروری در مسیر‌های منتهی به مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد اربعین، مسیر ایلام به مهران تا اطلاع بعدی یک طرفه شده است و مسیر جایگزین جاده ملکشاهی است، گفت: مردم از سفر‌های غیرضروری در مسیر‌های ایلام - مهران و مهران - ملکشاهی - ایلام اجتناب کنند.

او همچنین از مردم مستقر در صالح‌آباد و مسیر عبور خودرو‌های زائران خواست: برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه‌ای ضمن رعایت مقررات رانندگی با نیرو‌های پلیس راه همکاری کنند.

سرهنگ همتی‌زاده به شهروندانی که در حال پیاده‌روی به سمت حرم امامزاده علی‌صالح (ع) هستند نیز اضافه کرد: عزادارانی که در روز اربعین همچون سال‌های گذشته از ایلام و روستا‌های مسیر به سمت حرم علی‌صالح (ع) شهر صالح‌آباد پیاده‌روی می‌کنند از تردد و حضور در عرض جاده‌ها خودداری کنند.

او اظهار کرد: برای پیشگیری از بروز هرگونه حادثه با توجه به شلوغی مسیر به علت تردد خودرو‌های زائران و ماشین‌های سنگین حمل سوخت یا مواد مورد نیاز مواکب، زائران پیاده جانب احتیاط را رعایت کنند.

سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه حرم امامزاده علی‌صالح (ع) در بخش صالح‌آباد از توابع شهرستان مهران امروز به مناسبت اربعین محل تجمع مردم زیادی از ساکنان ایلام و روستا‌های طول مسیر است، از زائران پیاده خواست: طول مسیر را در شانه خاکی جاده طی و از ورود به عرض جاده خودداری کنند.

انتهای پیام/ د

جلوگیری از تردد غیر ضروری

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.