رئیس پلیس راه استان سمنان خبرداد؛

ترافیک پرحجم در محور تهران به مشهد در محدوده استان سمنان

سرهنگ تقی کبیری گفت: ترافیک در محور تهران به مشهد در حوزه استحفاظی استان سمنان پرحجم و در برخی نقاط نیمه سنگین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: حجم ترافیکی در محور برگشت در مسیر تهران به مشهد بیشتر و نیمه سنگین است.

او  با اشاره به اینکه محور‌های مواصلاتی سمنان به استان‌های همجوار نیز دارای بار ترافیکی است،افزود: ترافیک در محور‌های فیروزکوه به سمنان و فولادمحله به شهمیرزاد نیز پرحجم، اما روان است.

کبیری ادامه داد: محور مواصلاتی استان در محدوده خوش ییلاق و چشمه علی دامغان نیز از ترافیک پرحجم برخوردار است.

رئیس پلیس راه استان سمنان تصریح کرد: پیش بینی می‌شود، ترافیک محور تهران به مشهد در محدوده استان سمنان تا سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در اواخر ماه صفر پرحجم باشد.

او با اشاره به آمادگی کامل پلیس راه برای تامین امنیت سفر زائران اربعین، افزود: ۷۰ تیم پلیس راه برای تامین ایمنی تردد زائران اربعین حسینی در مسیر رفت و برگشت محور تهران به مشهد در محدوده استان سمنان مستقر است.

کبیری با تاکید بر رعایت توصیه‌های ماموران پلیس در جاده ها، به رانندگان هشدار داد و تشریح کرد: رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و حرکت‌های مخاطره آمیز در ساعت‌های پیش رو باید بیشتر از پیش مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

در استان سمنان هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود ۱۵۰ دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محور‌های مواصلاتی استان سمنان فعال است که از این تعداد ۹۰ دستگاه دوربین ثابت و سیار نیز رفتار ترافیکی رانندگان در محور پر تردد تهران به مشهد در محدوده استان سمنان را زیر نظر دارند.

انتهای پیام/ح

محور تهران به مشهد در محدوده استان سمنان پرحجم است

برچسب ها: پلیس راه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.