رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام :

ماموریت اربعین امسال دستاورد‌های ارزشمندی برای پلیس داشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:ماموریت اربعین امسال به رغم سختی‌ها دستاودر‌های ارزشمندی برای پلیس راهور به دنبال داشت.

ماموریت اربعین امسال دستاورد‌های ارزشمندی برای پلیس داشتسرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  بابیان اینکه در این ماموریت تجارب جدید و ارزشمندی کسب کردیم افزود:یکبار دیگر قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی هایمان در مقیاس بالاتر محک خورد.

او اظهارکرد:به رغم افزایش ۷۰ درصدی جمعیت زوار نسبت به سال گذشته، هیچ گونه مشکلی در زمینه مدیریت و کنترل ترافیک نداشیم.

کهزادی بیان کرد:تجربه افزایش سه برابری تردد‌ها نسبت به سال گذشته نشان داد، درصورت فراهم بودن سایر شرایط و زیرساخت‌ها می‌توانیم تردد‌های بیشتری را درسال‌های آینده مدیریت کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به اینکه عرصه ترافیک موفق‌ترین حوزه ماموریتی در ماموریت اربعین امسال بود، اضافه کرد: بخشی از این موفقیت به واسطه همکاری و همراهی خوب زائران با پلیس بوده است.

او ادامه داد:ماموریت اربعین همواره سنگین‌ترین ماموریت ترافیکی فرا استانی و فرابخشی پلیس راهور استان که موفقیت آن منوط به برنامه ریزی هدفمند و تلاش دیگر سازمان‌های مسئول است.

انتهای پیام/ د

موفقیت در ماموریت اربعین امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.