مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد گفت: ۱۳۰ تن آسفالت امسال برای بهسازی جاده‌های مهاباد استفاده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محسن خادمی مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد گفت: امسال ۱۳۰ تن آسفالت برای بهسازی و ترمیم جاده‌های موجود در محور‌های منتهی به این شهرستان صرف شده است.

او افزود: این بهسازی شامل لکه‌گیری، چاله پرکنی و روکش آسفالت محور‌های مهاباد به ارومیه، کمربندی دارلک، محور مهاباد به بوکان و محور مهاباد به سردشت بوده که با هدف افزایش سطح کیفی محور‌های ارتباطی این شهرستان صورت گرفته است.

خادمی، با بیان اینکه ۲۶ نقطه حادثه خیز در این شهرستان شناسایی شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون از این تعداد ۱۰ نقطه حادثه خیز در جاده‌های برون شهری و مسیر‌های روستایی این شهرستان اصلاح و رفع خطر شده است.

او با اشاره به عملیات بهسازی و بازسازی راه‌های روستایی این شهرستان در قالب طرح ابرار هم گفت: مرحله نخست عملیات اجرایی بازسازی و تکمیل بخشی از راه‌های روستایی این شهرستان در قالب این طرح آغاز شده است که در این مرحله مسیر روستای سویناس به ماژگه ازتوابع بخش خلیفان به طول پنج کیلومتر درحال اجراست.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد، با بیان اینکه شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای مرحله نخست اجرای این طرح اختصاص یافته است، اضافه کرد: مرحله دوم این طرح نیز به طول هفت کیلومتر در مسیر‌های روستای برایمه به دهبکر و شیخ یوسف به سمت خلیفان اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ج

صرف ۱۳۰ تن آسفالت امسال برای بهسازی جاده‌های مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.