جانشین فرمانده انتظامی استان گفت:مهمترین وظیفه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها پیشگیری از جرایم و برقراری نظم و امنیت در جامعه است.

امنیت بستر توسعه در ابعاد مختلفبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه امنیت بستر توسعه در ابعاد مختلف است گفت:مهمترین وظیفه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها پیشگیری از جرایم و برقراری نظم و امنیت در جامعه است.
سرهنگ ایرج خانی پور در جلسه کمسیون تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در شهرستان خدابنده بیان داشت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به عنوان اولین محل حضور مردم در هنگام رسیدگی به حقوق شان باید پناهگاهی امن برای مردم و شهروندان باشند، که خوشبختانه این موضوع در بسیاری از یگان‌ها انتظامی در سایه مدیریت شایسته تحقق یافته است.

او با توجه به ماموریت‌های متنوع پلیس اخلاق و رفتار خوب را برای انجام ماموریت‌ها ضروری دانست و اعلام داشت: وقتی بحث تکریم ارباب رجوع را پیگیری می‌کنیم می‌بینیم مردم رفتاری را بیشتر می‌پسندند که توام با اخلاق خوب و حسنه باشد.

خانی پور با بیان اینکه در رسیدگی به امور مردم، زیبایی یک مجموعه به اخلاق کارکنان آن مجموعه برمی گردد تصریح کرد: با صبر، حوصله و سعه صدر در برخورد با مراجعین و مردم باید تلاش کنیم اقدامات پلیس در جامعه رضایت مندی حداکثری شهروندان را در پی داشته باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بر حضور به موقع پلیس در صحنه حوادث تاکید کرد و گفت: باید کیفیت رسیدگی به خواسته‌های قانونی مردم مورد توجه قرار گیرد و تلاش بر این است که در این حوزه نیز کیفیت کار را بالا برده و مودبانه با مردم و قاطعانه باهنجار شکنان رفتارشود.

این مقام مسئول افزود: امیدواریم با همکاری همه مردم و دستگاه‌های دخیل در امر امنیت، شاهد کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه و همچنین ارتقا رضایت مندی شهروندان از عملکرد پلیس باشیم.

او توجه به آموزش در زمینه تقویت جسمانی، دفاع شخصی و تیراندازی را در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را باعث مهارت افزایی کارکنان دانست و گفت: پیشگیری از شکست‌های حفاظتی باعث کاهش تخلفات می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ن

کاهش ناهنجاری‌ها با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.