امسال ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به بخش منج شهرستان لردگان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیامک حیدری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: امسال افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور گازرسانی به مناطق سخت‌گذر بخش منج شهرستان لردگان اختصاص یافت.

او اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده، این مناطق روستایی و عشایری تا دهه فجر انقلاب اسلامی امسال، به شبکه گاز شهری وصل خواهد شد.

حیدری اضافه کرد: بخش عمده مسیر لوله‌گذاری با برش کوه انجام می‌شود به همین علت انتقال خطوط شبکه گاز در این مناطق هزینه‌بر و به کندی پیش می‌رود.

حیدری طول اجرای شبکه گاز در حال انجام را حدود ۲۳ کیلومتر در قله و گردنه اعلام کرد و گفت: در این عملیات ۱۰ هزار مترمکعب برش سنگ و بیش از ۲۵۰ هزار مترمکعب خاکبرداری انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با اتصال کامل مناطق مسکونی بخش منج شهرستان لردگان به شبکه گاز طبیعی ۲۰ روستا و آبادی با جمعیتی افزون بر یک‌هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.

او از برخورداری ۹۵ درصدی جمعیت شهری و روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: گازرسانی به مناطق کمتر توسعه یافته در دستورکار است.

حیدری از اشتراک ۳۰۸ هزار و ۹۰۶ مشترک گاز در سطح استان خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۳۱۱ مورد در سال جاری اشتراک پذیری صورت گرفته که از این تعداد ۲ هزار و۴۴۳ مورد شهری و ۸۶۸ مورد روستایی است.

او تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان را ۱۸۱ هزار و ۵۳۱ انشعاب اعلام کرد و گفت: از این تعداد یکهزار و ۵۸۰ مورد در سال جاری اجرا شده است.

انتهای پیام/خ

بهره مندی ۹۵ درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار