مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: ۳ امتیاز این مسابقه برای ما خیلی مهم بود و خوشحالم که توانستیم امتیاز کامل را بگیریم.

کنعانی زادگان: ۳ امتیاز بازی مقابل پیکان برای ما خیلی مهم بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل پیکان بیان کرد: خداراشکر مقابل پیکان به پیروزی رسیدیم. ۳ امتیاز این مسابقه برای ما خیلی مهم بود و خوشحالم که توانستیم امتیاز کامل را بگیریم. بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم، اما در ادامه روی یک اتفاق گل خوردیم و به غیز از آن موقعیت دیگری به حریف ندادیم.

او افزود: در این مسابقه عملکرد خوبی داشتیم و هفته به هفته بهتر شدیم و انشاالله در بازی‌های بعد هم این روند را ادامه دهیم. به حریف موقعیت گلزنی ندادیم و آن‌ها روی یک اتفاق گل زدند.

کنعانی زادگان ادامه داد: در این فصل همه بازی‌ها سخت است. در بازی‌های گذشته مقابل شهرخودرو و سپاهان هم مستحق برد بودیم. ما بازی به بازی با قدرت پیش می‌رویم و هدفمان تکرار قهرمانی است. من در پرسپولیس از تجربه سید جلال حسینی استفاده می‌کنم و خیلی خوشحال هستم که کنار او بازی می‌کنم. فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند بلکه مهم، موفقیت تیم است.

مدافع پرسپولیس در پایان در خصوص محرومیت تماشاگران بیان کرد: جای تماشاگران خالی بود. دلیل غیبت تماشاگران را باید از کمیته انضباطی بپرسید.

انتهای پیام/

اظهارات کنعانی زادگان درباره پیروزی مقابل پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار