رئیس اداره بهزیستی سرپل ذهاب، از اهدای ۳۵ بسته آموزشی در راستای اجرای طرح توانمندسازی اجتماع محور (محرومیت‌زدایی) به دانش‌آموزان روستای «طلسم شهباز» این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بسته‌های تحصیلی در راستای اجرای طرح توانمندسازی اجتماع محور (محرومیت‌زدایی) بین دانش‌آموزان و کودکان اهالی روستای «طلسم شهباز» شهرستان سرپل‌ذهاب به همت بهزیستی توزیع شد.

رئیس اداره بهزیستی سرپل‌ذهاب گفت : طرح توانمندسازی اجتماع محور (محرومیت‌زدایی) در روستای طلسم شهباز یکی از ۲۰۴ روستای شهرستان سرپل‌ذهاب انجام شده است که در این طرح تعداد ۳۵ بسته آموزشی با همکاری کلینیک مددکاری اجتماعی پیام سبز بهزیستی به دانش‌آموزان این منطقه اهدا شده است.

بهمن بوچانی افزود: روستای طلسم شهباز با بازدید‌های میدانی و ارزیابی کارشناسان بهزیستی به عنوان منطقه محروم شهرستان سرپل‌ذهاب معرفی شده است.

او در خصوص هدف کلی از اجرای این طرح، گفت: توانمندسازی اهالی محله با جهت‌گیری کاهش فقر مالی و قابلیتی در سطح روستا است که برای اجرایی شدن نیاز به تدبیر و توجه بیشتر مسؤولان دارد که این منطقه نیز همانند دیگر مناطق شهرستان در سطح مناسب از امکانات برخوردار باشد.

بوچانی افزود: کارشناسان و مددکاران کلینیک پیام سبز در نظر دارند با بررسی عمده مشکلات، راهکار‌های مناسب با عنایت مسؤولان به منظور رفع آن‌ها را شناسایی کنند.

او افزود: تمام مشکلاتی اجتماعی را که دیدگاه مددکاری دارند و قابل ارزیابی و تشخیص و قابل جبران هستند پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم پله‌ای برای پیشرفت مناطق محروم باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

اجرای طرح توانمندسازی اجتماع محور

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.