استاندارد سازی ۳۴۰۰ هزار کنتور آب در کهگیلویه وبویراحمد

سه هزار و ۴۰۰ فقره کنتور آب در کهگیلویه و بویراحمد استاندارد سازی شد.

استاندارد سازی ۳۴۰۰ هزار کنتور آب در کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، طهمورث گودرزی، معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ کنتور در شهر یاسوج بوده است.

طهمورث گودرزی با بیان اینکه فرآیند تولید و توزیع مصرف آب بین مشترکان بر اساس برنامه زمان بندی شده با استاندارد سازی و تعویض کنتور‌های خراب برای جلوگیری از هدرفت آب در دستور کار است، اضافه کرد: هم اکنون طرح جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز به صورت منظم در حال اجرا است و سال گذشته هشت هزار انشعاب غیرمجاز آب در استان جمع آوری شد.

او با بیان اینکه استفاده از آب آشامیدنی برای آبیاری باغستان‌ها و مزارع از مهمترین تخلفات این حوزه در استان است، ادامه داد: ۷۴ حلقه چاه آب در این استان وجود دارد که از این تعداد ۶۵ مورد در مدار بهره برداری بوده و فعال است.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: در کهگیلویه و بویراحمد ۵۲ باب مخزن ذخیره آب با حجم ۱۲۶ هزار مترمکعب موجود است و طول شبکه و خطوط انتقال آب در شهر‌های استان نیز یک هزار و ۷۵۰ کیلومتر است.

گودرزی طول شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد را نیز ۳۵۰ کیلومتر  اعلام کرد.

کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از ۱۶۰ هزار مشترک آب و ۳۸ هزار مشترک فاضلاب و حجم آب تولیدی آن به طور سالانه حدود ۳۸ میلیون مترمکعب است.

انتهای پیام/پ

استاندارد سازی  کنتورهای آب در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.