فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح پیشگیری از سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح زنجان و دستگیری ۲۷ سارق با ۳۳ فقره سرقت در استان خبر داد.

اجرای طرح پیشگیری از سرقت و دستگیری ۲۷ سارق منزل و اماکن خصوصی در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار جهانبخش  فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تامین نظم و امنیت جامعه توسط پلیس بیان داشت: هدف از اجرای طرح پیشگیری از سرقت منزل و اماکن خصوصی ایجاد احساس امنیت در استان که خواست مردم و مسئولان بود به اجرا درآمد.

او با اشاره به تهیه پیوست‌های اجتماعی‌ای قبل از اجرای طرح‌ها افزود: یکی از مطالبات به حق شهروندان برخورد قاطع با انواع سرقت مخصوصا منزل و اماکن خصوصی در سطح جامعه است و سعی پلیس بر آن است تا بر اساس وظیفه ذاتی خود به عنوان مسئول امنیت و انتظامات استان این دغدغه‌ها را مرتفع کند.

سردار جهانبخش با اشاره به نتایج اجرای طرح پیشگیری از سرقت منزل و اماکن خصوصی بیان داشت: با اجرای این طرح در سطح استان زنجان که با مشارکت ماموران انتظامی و پلیس‌های تخصصی اجرا شد ۲۷ سارق منزل و اماکن خصوصی شناسایی و دستگیر شدند.
 
 
انتهای پیام/ر

سارقان منزل در زنجان به دام پلیس افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
قفل هوشمند ضد دیلم روی درب ورودی نصب کنیم و حفاظ ضد دیلم مرد نگهبان هم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نصب کنیم دیگه دزدان حتی اگر تا پشت درب و پنجره ها هم برسند نمیتونن وارد خونه بشن.