فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام باند‌های کلان قاچاق موادمخدر و کشف ۲ تن و ۱۱۶ کیلوگرم انواع موادمخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ در مرز‌های جنوب شرقی کشور خبر داد.

انهدام باند‌های کلان قاچاق موادمخدر در مرز‌های جنوب شرقی کشور / یک قاچاقی به هلاکت رسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا اظهار داشت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با اقدامات گسترده اطلاعاتی در مرزها، از ورود باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر در حوزه شهرستان‌های میرجاوه، زابل و سراوان مطلع شدند و بلافاصله دستورات مراقبتی و کنترل نوار مرزی را در دستور کار خود قرار دادند.

او  افزود: برای انهدام این باند‌های کلان قاچاق موادمخدر، چند تیم پوششی و عملیاتی پس از شناسایی مسیر‌های تردد قاچاقچیان، به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تصریح کرد: مرزبانان با هوشیاری در مناطق مرزی میرجاوه، زابل و سراوان موفق شدند ضمن انهدام باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر، ۲ تن و ۱۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم تریاک، ۱۰۰ کیلوگرم حشیش، ۹۳ کیلوگرم شیشه، ۱۱ کیلوگرم هروئین و ۱۲ کیلوگرم کراک را از قاچاقچیان کشف کنند.

سردار رضایی با اشاره به هلاکت یک سوداگر مرگ و دستگیری دو قاچاقچی، اظهار کرد: مرزبانان در جریان این عملیات‌ها موفق به کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات نیز از سوداگران مرگ شدند.

او با قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های مرزبانان استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: مرزداران با همکاری دلسوزانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان و همچنین حمایت‌های بی دریغ مرزنشینان عزیز، مناطق مرزی سیستان و بلوچستان را برای فعالیت سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت، ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر در سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار