انجیدنی خطاب به یک کاربری نوشت: امیدوارم روزی نگاه سیاسی کنار برود و بتوانیم مشکلات را فنی و دوستانه مطرح و حل کنیم.

انجیدنیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی انجیدنی مدیر عامل پیام‌رسان گپ، به تازگی با انتشار پستی در توئیتر از وجود برخی چالش‌ها در زیرساخت ارتباطات داخلی انتقاد کرد و به صورت کنایه‌آمیز نوشت:

"ظاهرا تنها راه رشد پیام‌رسان‌های داخلی این است که شورای عالی فضای مجازی، اجازه بدهد تا ما کل زیرساخت‌مان را به خارج از کشور منتقل کنیم و از خارج از کشور به هموطنان خدمات بدهیم".

این پست انجیدنی با واکنش یکی از کاربران فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مواجه شد.


بیشتر بخوانید: نمی‌دانم جاده سنگ‌لاخی است یا سنگ در مسیر انداخته‌اند! + تصاویر


در ادامه توئیت نخست انجیدنی و واکنش این کاربر را به همراه پاسخ مدیرعامل پیامرسان گپ به او را مشاهده می‌کنید:

مهدی انجیدنی: ظاهرا تنها راه رشد پیام‌رسان‌های داخلی این است که شورای عالی فضای مجازی، اجازه بدهد تا ما کل زیرساخت‌مان را به خارج از کشور منتقل کنیم و از خارج از کشور به هموطنان خدمات بدهیم. با وجود این همه چالش در زیرساخت ارتباطات داخلی، چگونه می‌توانیم با رقبای خارجی رقابت کنیم ‌!؟

احمد کارآمد: عه آقای انجیدنی چرا اینقدر گله و شکایت؟ مگه نمی‌بینید که آقای جهرمی اینا میگن شبکه ملی اطلاعات ۸۰ درصد پیشرفت داشته یعنی این شبکه ملی نمی‌تونه مشکل زیر ساخت شما رو حل کنه؟ آقایان پاسخگو باشید اینا هم حق الناس هستش.

مهدی انجیدنی در پاسخ به توئیت این کاربر نوشت: مشکل ما کوچک و فنی است. من به بازی‌های سیاسی کاری ندارم. اتفاقا از وزارت ارتباطات در اکثر جاها تشکر هم کردم. چون از بقیه بیشتر ما را همراهی کرده است. امیدوارم روزی نگاه سیاسی کنار برود و بتوانیم مشکلات را فنی و دوستانه مطرح و حل کنیم.

انجیدنی

انتهای پیام/

برچسب ها: انجیدنی ، گپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.