مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از افزایش ۱۷ درصدی میزان تردد در جاده‌های استان در ایام اربعین حسینی خبر داد.

افزایش ۱۷ درصدی میزان تردد در جاده‌های همدانمصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  استان همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به اینکه برای بهتر پایش کردن طرح ترافیک جاده‌ای در ایام اربعین این اداره کل اقدام به پهباد جاده‌ای به منظور رصد لحظه‌ای راه‌های استان کرد، اظهار داشت: این پهباد در نقاط پر تردد از جمله محور تهران، کرمانشاه، گردنه اسدآباد و سه راهی شهید زارعی بهار تصاویر را به شکل آنلاین به مرکز مدیریت راه‌های کشور، پلیس راه و دستگاه‌های مرتبط ارسال کرده است.

او افزود: از زمان آغاز اجرای طرح اربعین حسینی (۱۷ تا ۳۰ مهر) ۹ میلیون و ۱۳۹ هزار تردد خودروی سبک و سنگین در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد افزایش داشته است.

پناهنده به نرخ روزانه تردد در این ایام اشاره کرد و یادآور شد: نرخ تردد روزانه امسال به طور متوسط ۵۶۸ هزار تردد گزارش شده است.

او با بیان اینکه محور همدان - سه راهی بهار بیشترین آمار را در بین محور‌های جاده‌ای استان داشته است، ابراز داشت: ۱۸ درصد از تردد‌ها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده و سرعت متوسط تردد خودرو‌ها در محور‌های استان همدان نیز ۸۳ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان تأکید کرد: ۳۴ درصد از کل تردد در محور‌های همدان، همراه با تخلفات سه‌گانه رانندگی، از جمله سرعت، سبقت و فاصله غیر مجاز بوده است.

انتهای پیام/ د 

ثبت بیش از ۹ میلیون تردد در جاده‌های همدان

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.