تاکید بر اهمیت فضای مجازی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه بر اهمیت فعالیت کارگروه‌های فضای مجازی و ارائه آموزش عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی بر اهمیت فعالیت کارگروه‌های فضای مجازی و ارائه آموزش عمومی تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت مردم و سازمان‌های مردم نهاد در زمینه فضای مجازی بسیار مهم و موثر است و باید برای تقویت جبهه انقلاب در این زمینه یک بسیج عمومی شکل بگیرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب افراد نخبه انقلابی باید در زمینه محتوا سازی در فضای مجازی گام‌های موثری بردارند.
 
او  تاکید کرد: رسانه ملی نیز باید در زمینه تبیین فرصت‌ها و تهدید‌های فضای مجازی با حضور کارشناسان موضوع نقش بی بدیل خود را ایفا کند.
 
مصطفوی معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: نمایشگاه کتاب از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در ارومیه برگزار می‌شود.
 
 برزگر نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر راه اندازی اینترنت ملی و برخورد قانونی با سو استفاده کنندگان در فضای مجازی تاکید کرد.
 
سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان نیز در این جلسه از فعالیت گردان‌های سایبری تشکیل یافته از اعضای بسیج مردمی در استان در زمینه فضای مجازی خبر داد.
 
حجت الاسلام خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه گفت: مردم در طول روز ۲۴۱ دقیقه با رسانه‌ها اعم از فضای مجازی، رسانه ملی و کتاب‌ها سر و کار دارند که این مهم نشان می‌دهد تولید محتوا در این زمینه بسیار مهم و موثر است.
 
 برزگر مسئول ستاد اقامه نماز استان نیز بر فعالیت‌های فرهنگی و اعتقادی از سنین نوجوانی و جوانی تاکید کرد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.