سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از ارائه خدمات فرهنگی به زائران اربعین حسینی در طرح "همنوا با کاروان نینوا" خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رقیه حاجی پور سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: طرح "همنوا با کاروان نینوا" از ۱۷ تا ۳۰ مهرماه جاری و در ایام اربعین حسینی در قالب ۱۷ پست در پایانه‌های مرز چذابه و شلمچه و در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان، اندیمشک، شوش، اهواز، اندیکا، بهبهان و ایذه اجرا شد.

او بیان داشت: ۲۴ هزار و ۲۳۱ زائر در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی امسال در استان از خدمات طرح " همنوا با کاروان نینوا" این جمعیت بهره‌مند شدند.

به گفته حاجی پور، این طرح با هدف ترویج فرهنگ ارائه خدمات عام المنفعه و بشردوستانه در بین جوانان، اشاعه فرهنگ قیام حضرت اباعبدالله در بین جوانان و بهره‌مندی اعضا از این مکتب انسان‌ساز در ارائه خدمات به زائران اجرا گردید.

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: در این طرح ۷۵۲ نفر عضو گرفته شد که در بخش‌های مختلف سلامت، کمک و راهنمایی زائران و ارائه خدمات فرهنگی و تبلیغاتی به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کردند.

انتهای پیام/گ

اجرای طرح "همنوا با کاروان نینوا" 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.