فرماندار کرج بر ضرورت اشراف دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات تأکید کرد و از بازخوانی کتاب قانون انتخابات خبر داد.

بازخوانی قانون انتخابات در کرج به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،غفور قاسم پورفرماندار کرج گفت:هدف عملکرد ستاد انتخابات قانون است و مجریان قانون باید به فصول کتاب قانون اشراف داشته باشند چرا که این امر از بروز خطا‌ها خواهد کاست.

او بااشاره به ضرورت آموزش مجریان برگزاری انتخابات افزود: علاوه بر برگزاری کارگروه آموزشی ویژه اعضای ستاد انتخابات کرج، آزمونی از کتاب قانون انتخابات نیز در ستاد این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار کرج گفت: برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری همه جریان‌های سیاسی اولویت مهم ستاد انتخابات است.

قاسم پور بر ضرورت پرهیز از نگاه‌های قومی، طایفه‌ای و گروهی در عرصه انتخابات تاکید کرد و افزود: باید سعی شود تا مسایل سیاسی و اجتماعی نیز تحت شعاع انتخابات قرار نگیرد.

معاون استاندار در ادامه خواستار توجیه و ارائه تذکرات لازم به کاندیدا‌ها و افراد موثر در انتخابات شد و گفت: برخی موارد قانونی و ضروری در زمینه برگزاری سالم و باشکوه انتخابات باید از هم اکنون به نامزد‌های احتمالی در این عرصه گوشزد شود.

او نقش تعیین کننده احزاب و گروه‌های سیاسی و معتمدین محلی در مناطق مختلف استان و شهرستان را برای ترغیب و تشویق و حضور پرشور در انتخابات را مهم و مورد تأکید قرار داد

انتهای پیام/و

قانون انتخابات در ستاد شهرستان کرج بازخوانی می شود

برچسب ها: فرماندار ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.