رئیس پلیس راه خراسان شمالی از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های پایانی ماه صفر (رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در محور‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ "علیرضا حسین زاده" رئیس پلیس راه خراسان شمالی ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر گفت:با توجه به ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) محدودیت ترافیکی در محور‌های سطح استان شامل: قوچان به شیروان –بجنورد به آشخانه و جنگل گلستان و بالعکس اجرا می‌شود.

سرهنگ حسین زاده افزود: با اجرای محدودیت ترافیکی از ورود و تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۲۰۰ روز‌های پنج شنبه ۹۸/۸/۲ و شنبه ۹۸/۸/۴ و دوشنبه ۹۸/۸/۶ محدودیت اعمال خواهد شد.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی همچنین از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۲۰۰ روز جمعه ۹۸/۸/۳ و یکشنبه ۹۸/۸/۵ و سه شنبه ۹۸/۸/۷ و جمعه ۹۸/۸/۱۰ در محور‌های قوچان-شیروان –بجنورد- آشخانه و جنگل گلستان خبر داد و در همین زمینه از تمام رانندگان و زائران امام هشتم (ع) خواست قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و از شتاب و عجله خودداری تا سفر ایمنی را برای خود و سرنشینان رقم زنند.

انتهای پیام/د

محدودیت‌های ترافیکی دهه آخر صفر در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.