معاون اقتصادی استانداری سمنان:

از فعالیت واحد‌های آلاینده هوا جلوگیری می‌شود

حشمت الله عسگری گفت: با در نظر گرفتن قانون و عدم لطمه به تولید در واحد‌های صنعتی، از فعالیت واحد‌های آلاینده هوا با جدیت جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حشمت الله عسگری معاون اقتصادی استانداری سمنان در جلسه سومین جلسه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک استان سمنان با بیان اینکه نیاز است اطلاعات تکمیلی درستی از واحد‌های آلاینده در اختیار درستگاه‌های مربوط قرار داشته باشد گفت: با در نظر گرفتن قانون و عدم لطمه به تولید در واحد‌های صنعتی، از فعالیت واحد‌های آلاینده هوا با جدیت جلوگیری می‌شود.

او افزود: نیاز است تولید کنندگان چارچوب‌های مورد نظر برای آلایندگی هوا را در واحد خود در نظر بگیرند و در صورت درست نبودن این موازین با فعالیت واحد مخالفت می‌شود.

عسگری ادامه داد: نیاز است مستندات و اطلاعات کاملی از واحد‌های در اختیار مدیران دستگاه‌ها باشد و برای این کار باید بانک اطلاعاتی درستی تهیه شود.

عبدوس مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان سمنان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان با بیان اینکه این سومین جلسه کمیسیون هوای پاک استان در سال جاری است گفت: در این واحد ۱۴ واحد صنعتی که فعالیت آن‌ها از نظر محیز زیست باعث آلودگی هوا می‌شود مورد بررسی قرار گرفته است.

او افزود: با بررسی‌های انجام شده و با در نظر گرفتن موازین قانونی با فعالیت ۱۰ واحد موافقت و ۴ واحد نیز مخالفت شده که باید بررسی‌های مجدد بر روی آن‌ها صورت گیرد.

عبدوس ادامه داد: همه تلاش ما بر تولید مناسب در واحد‌های صنعتی با حفظ قوانین مربوط به محیط زیست است و دستگاه‌های اجرایی مربوط در این زمینه باید بیش از پیش همراهی کنند.

انتهای پیام/ح

سومین جلسه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: صنعت ، محیط زیست ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.