بهمئی؛

تأمین نفت سفید روستاهای بهمئی

تکمیل طرح های عمرانی و تأمین نفت سفید از مصوبات شورای اداری شهرستان بهمئی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، با حضور حکمت الله سنایی فرماندار، افروغی امام جمعه و نعمتی رئیس سازمان نظام تأمین نفت سفید روستا‌های بهمئی مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و دیگر اعضاء هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی در سالن شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی برگزار شد.

فرماندار بهمئی با اشاره به ضرورت پاسخگو بودن مدیران به مردم، گفت: ارزشیابی عملکرد مدیران ادارات به ویژه ادارات خدمات‌رسان به میزان رضایت مردم و پاسخگویی به ارباب رجوع بستگی دارد.

سنایی افزود: تعارضات اجتماعی در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی مانعی بزرگ در راه توسعه شهرستان شده است و باید با تلاش و فرهنگ سازی و توجیه مردم این معضل در شهرستان رفع شود.

او ادامه داد: باتوجه به آغاز فصل بارندگی، ادارات خدمات رسان به ویژه در بخش راه ها، معابر و جداول شهری و روستایی، تأمین نفت سفید، قبل از رسیدن به شرایط زمستان اقدامات لازم را انجام دهند و به فرمانداری گزارش دهند.

نعمتی رئیس سازمان نظام مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی این استان هم گفت: این سازمان در راستای سیاست‌های نظام زمینه مشارکت در توسعه اقتصادی را فراهم و با برون سپاری مدیریت توسعه زمینه حضور بخش خصوصی را در افزیش تولید و بهره وری فراهم کرده است.

ترمیم و آسفالت کنده کاری برجای مانده از خط لوله آب در شهر لیکک توسط اداره آب و فاضلاب، تکمیل طرح‌های عمرانی در روستا‌های فاقد دهیاری توسط بنیاد مسکن، همکاری دستگاه‌های اجرایی و ادارات در زمینه برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، تأمین نفت سفید روستا‌ها قبل از رسیدن فصل سرما و الزام صاحبان طرح‌ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای به کارگیری فارغ التحصیلان در طرح‌های کشاورزی، دامپروری ازمهمترین مصوبات این نشست بود.
 
انتهای پیام/ک

تأمین نفت سفید روستاهای بهمئی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.