مدیرکل اداره هواشناسی استان خوزستان گفت: پیش بینی می‌شود طی هفته آینده دما در استان ۳ تا ۴ درجه کاهش یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل اداره هواشناسی استان خوزستان با اشاره به بررسی نقشه‌های پیش یابی گفت: پیش بینی می‌شود از اوایل هفته آینده دما در استان ۳ تا ۴ درجه کاهش یابد.

او اظهار داشت: تا فردا به علت ورود و استقرار سامانه ناپایدار، در بعضی ساعات شاهد رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق در مناطق شمال، شمال شرق و ارتفاعات و در بقیه مناطق استان به صورت نقطه‌ای خواهیم بود.

سبزه زاری بیان کرد: از اواخر وقت فردا جمعه تا سه شنبه هفته آینده با تقویت این سامانه، بارش فراگیر همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ و تندباد لحظه‌ای بویژه در مناطق شمالی و شمال شرقی پیش بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل اداره هواشناسی استان خوزستان، طی مدت مذکور به علت بالا بودن ضرایب ناپایداری بویژه طی امروز و فردا وقوع تندباد لحظه‌ای و برخاستن گردوخاک موقت بویژه در مناطق جنوبی، غربی و بعضا مرکزی دور از انتظار نیست.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته، شهرستان امیدیه ۳۸.۷ درجه سانتیگراد و شهرستان دهدز ۱۶.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند، ضمن اینکه در دمای هوا در اهواز بین ۲۱.۸ تا ۳۶.۴ در نوسان بود.

محمد سبزه زاری اذعان داشت: ۲۴ ساعته گذشته، میزان بارندگی در شهرستان گتوند، یک میلیمتر ثبت شده است.

انتهای پیام/گ

دما در خوزستان کاهش می‌یابد

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.