فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۴ تن مواد مخدر در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

کشف بیش از ۴ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران  در زاهدان از کشف بیش از ۴ تن مواد مخدر و مقادیری سلاح و مهمات و توقیف چندین دستگاه خودرو و دستگیری۴نفر قاچاقچی در استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سردار محمد قنبری افزود:در طول ۲۴ساعت گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر یگان‌های تکاوری خاش و کنارک طی چهار درگیری مسلحانه طولانی که تا پاسی از شب ادامه داشت موفق به کشف چهار تن انواع مواد مخدر، مقادیری سلاح و مهمات، خودرو، لپ تاپ و گوشی‌های مسروقه شدند.

او افزود: در این درگیری که با آتش پرحجم و مسلحانه همراه بود سه باند حرفه‌ای در زمینه قاچاق و سلاح و مهمات نیمه سنگین متلاشی شد.

او با اشاره به اینکه در این درگیری‌ها تلفات نداشته ایم، تصریح کرد: این درگیری موفقیت امیز نشانه اقتدار و رصد محور‌ها و مناطق کوهستانی است و توانمندی نیرو‌های انتظامی و نظامی را به نمایش گذاشت.

او  ادامه داد: مجموعه نیروی انتظامی در آمادگی کامل در مقابل نا امنی و اثرات سو مواد مخدر در جامعه ایستاده است.

در طول سال جاری، پنج هزار عملیات در استان اجرا شده که در یکی از این درکیری‌ها ۸۸تن انواع مواد مخدر از قاچاق توقیف و پنجاه دستگاه خودرو و مقادیر قابل توجه سلاح مخمات کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این مدت ۱۶۰۰طرح انتظامی اجرا و ۱۶۰۰خرده فروش هم دستگیر شدند همچنین ۱۲هزار نفر معتادهم روانه کمب های ترک اعتیاد شدند .

قنبری افزود: در هفته گذشته شش باند فعال سرقت مسلحانه متلاشی شد و شش نفر از سارقین مسلح به هلاکت رسیدند که امر خوشحالی مردم را در برداشت همچنین ۴۵فقره سرقت مسلحانه از این افراد کشف شد.

وی ادامه داد: مجموعه این اقدامات نتیجه تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی استان است که آرامش و امنیت را در استان رقم زده است.

در پایان فرمانده انتظامی استان از کشفیات به عمل آمده بازدید کرد.

انتهای پیام/گ

کشف مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار