مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت:در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۹۹ دوره آموزشی برای مددجویان کمیته امداد برگزار شده است.

۹۹ دوره آموزشی برای مددجویان کمیته امداد برگزار شده استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالمجید دراهکی در نشست برنامه ریزی توانمندسازی مددجویان نهاد‌های حمایتی استان بوشهر بیان کرد: آموزش‌های مهارتی با هدف ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین مددجویان ارائه می‌شود.

او  افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سه سطح مقدماتی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کار و تلاش، پایدار سازی و توسعه اشتغال و کسب مهارت‌های فنی و ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان ارایه می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر آموزش فنی و حرفه‌ای را گامی مهم برای اشتغال و خودکفایی مددجویان عنوان کرد و تصریح کرد: آموزش‌های مهارتی می‌بایست در سبد توانمندسازی مدد جویان کمیته امداد قرار گیرد تا باعث استقلال اقتصادی آن‌ها شود.

دوراهکی با بیان اینکه تا پایان سال جاری بیش از ۲۰۰ دوره مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای مددجویان کمیته امداد برگزار می‌شود، افزود: برگزاری دوره‌های آموزش فراخور نیاز فضای کسب و کار باعث افزایش ضریب اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد به ویژه زنان سرپرست خانوار می‌شود بر این اساس با نیاز سنجی دقیق از وضعیت بازار می‌توانیم به اشتغال افراد کمک کنیم.

او تصریح کرد: تا پایانامسال ۳۵۰۰ مددجوی کمیته امداد آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا می‌گیرند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با تاکید بر اینکه توانمندسازی و اشتغالزایی مددجویان نهاد‌های حمایتی در برنامه‌های محوری این مجموعه قرار دارد، بیان کرد: تعداد زیادی از مددجویان تاکنون با همکاری خوب کمیته امداد استان بوشهر، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای لازم را کسب و با ایجاد اشتغال از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

انتهای پیام/م

۳۵۰۰ مددجوی کمیته امداد بوشهر آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای فرا می‌گیرند

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.