فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از توقیف ۲ دستگاه موتور سنگین غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

توقیف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ محمدرضا فدا فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: مأموران انتظامی پایگاه امنیت عمومی و یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی هدفمند و نامحسوس در شهر کرمان ۲ دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز که با تردد در سطح شهر باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند را توقیف کردند.

او موتورسیکلت‌های توقیفی را از نوع"هوندا هزارو ۳۰۰ سی سی" و"سوزوکی هزار سی سی" به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و بیان داشت: این وسایل نقلیه غیرمجاز و فاقد مدارک گمرکی جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگیری دو نفر متهم در این پرونده گفت: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیر سارق احشام در رابر

فرمانده انتظامی رابر از دستگیری سارق زورگیر احشام با اعتراف به سرقت ۱۹ راس گوسفند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید ناصری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهر رابر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه و اظهارات مالباختگان مشخص شد سارقان که بین ۱۸ تا ۲۵ سال سن داشتند با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید و سلاح سرد اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ ناصری بیان داشت: مأموران با توجه به اظهارات مالباختگان و استفاده از شیوه و شگرد‌های پلیسی به سرنخ‌هایی از این سارقان دست یافتند و در نهایت یک باند ۳ نفره را شناسایی و یکی از آن‌ها را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رابر با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پراید از این فرد گفت: این سارق به سرقت ۱۹ راس احشام با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که تلاش برای دستگیری آنها نیز ادامه دارد.
انتهای پیام/ح

توقیف موتورهای غیرمجاز درکرمان

برچسب ها: غیرمجاز ، توقیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار