افتتاح گالری انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان با حضور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حال برگزاری است.

عباس حیدری روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: مراسم افتتاح گالری انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان و همچنین آغاز به کار دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی در ۲ بخش پوستر و عکس در اهواز که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیران فرهنگی استان و جمعی از هنرمندان در حال برگزاری است.

او افزود: این برنامه فرهنگی امروز  پنجشنبه ۲ آبان ساعت ۱۷ در بلوار ساحلی شرقی، انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان، جنب موزه هنر‌های معاصر اهواز دایر گردید.

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نیز بیان داشت: هم زمان با افتتاح گالری انجمن هنرهای تجسمی خوزستان که به لحاظ وسعت و موقعیت در نوع خود کم نظیر است، ۲ نمایشگاه در اهواز آغاز به کار کردند.

او تصریح کرد: خوشبختانه نهضتی در خوزستان آغاز شده و بخش خصوصی در حال ورود به حوزه های مختلف هنر است و نمایشگاه و گالری و تماشاخانه افتتاح می کند و مسئله آمال و آرزوی دیرین همه ما بود که بخش خصوصی به حوزه های مختلف هنری ورود کند و دارای مکان و امکانات برگزاری رویدادهای هنری باشد که این اتفاق در استان در حال انجام است و آن را به فال نیک می گیریم.

انتهای پیام/م

آغاز به کار دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.