تیم فوتبال دهیاری محمد آباد قهرمان ششمین دوره رقابت‌های فوتبال جام حذفی شهرستان ارزوئیه شد.

یاسر حاتمی رئیس هیئت فوتبال شهرستان ارزوئیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: ششمین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی شهرستان ارزوئیه که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور ده تیم، از مهر ۹۸ آغاز شده بود، با قهرمانی تیم محمدآباد به پایان رسید.

او افزود: در دیدار فینال این رقابت ها، تیم‌های عقاب و محمدآباد در وقت قانونی باگل‌های مهدی بیژنی و حسن نیکویی با نتیجه مساوی به رختکن رفتند.

حاتمی تصریح کرد: در وقت‌های اضافه دردقیقه ۹۹، تیم عقاب با گل ارسلان دولتی پیش افتاد، اما تیم محمدآباد با حملات پی درپی در دقیقه ۱۱۵با گل جابر رمضانی بازی رو به تساوی کشید و در نهایت در ضربات پنالتی تیم محمدآباد با نتیجه پنج بر چهار برنده و قهرمان شد.

او بیان داشت: مسلم مومن زاده، جواد حمزه و ایمان حاتمی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و مسعود حاتمی نیز ناظر بازی بود.

حاتمی با قدردانی از دست اندرکاران این رقابت ها، سرپرستان همه تیم‌ها که در انجام این مسابقات همکاری لازم را با هیئت فوتبال داشتند و تمام بازیکنان و تماشاگران از قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان که همواره با حمایت‌های مادی و معنوی خود پشتیبان این هیئت بودند، نیز تشکر کرد.

انتهای پیام/ب

رقابت‌های فوتبال جام حذفی شهرستان ارزوئیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار