شیرپور، بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری پس از توافق با مسئولان باشگاه از این تیم جدا شد.

بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری از این تیم جدا شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شهروند ساری پس از جذب سروش احمدنیا بازیکن تیم فرش آرا مشهد دو بازیکن اصلی خود را از دست داد. کیانوش شیرپور یکی از بازیکنان اصلی این تیم پس از توافق با مسئولان باشگاه رضایت نامه خود را دریافت کرد و تصمیم گرفت از این تیم جدا شود.

هنوز مقصد بعدی شیرپور مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید که او طی روز‌های آینده با چه تیمی به توافق دست پیدا می‌کند. پیش از این علی میکائیلی دیروز هم با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد که از شهروند جدا شده و در نیم فصل دوم لیگ برتر در این تیم حضور نخواهد داشت.

لازم به توضیح است تیم فوتسال شهروند ساری در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر توانست عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارد و در پایان بازی‌های نیم فصل اول با کسب ۱۹ امتیاز موفق شد در جایگاه هفتم جدول رده بندی مسابقات قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری از این تیم جدا شد


حال این تیم می‌خواهد با سرمربی خود یعنی رضا لک که سابقه نائب قهرمانی لیگ برتر را با گیتی پسند در کارنامه خود دارد بهترین نتیجه را کسب کرده و هواداران و مدیران این تیم مازندرانی امیدوار هستند که در پایان فصل بتوانند بهترین جایگاه را در جدول مسابقات کسب کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.