کارگران کارخانه روغن گلناز امروز صبح به دلیل حقوق معوقه ۵ ماهه خود مقابل مصلای امام علی (ع) کرمان تجمع کردند.

تجمع کارگران کارخانه روغن نباتی گلناز کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ کارگران کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان برای چندمین دفعه دست به اعتراض زدند.

یکی از کارگران این کارخانه گفت: حدود ۵ ماه است که حقوق ما پرداخت نشده است و این در حالی است که روغن تولید شده به بازار عرضه و پول آن دریافت شده، ولی مدیر عامل اقدام به پرداخت حقوق نکرده است.

او افزود: تنها پاسخی که مدیرعامل به ما داد این بود که باید مسئولان مجدد مواد اولیه برای تولید روغن تهیه کرده در اختیار ما بگذارند تا بعد از تولید روغن و عرضه آن به بازار حقوقه معوقه شما پرداخت شود.

کارخانه روغن نباتی گلناز چند سال قبل به دلیل برخی مسائل ایمنی دچار آتش سوزی وخسارت شد وتا پای تعطیلی پیش رفت اما با مساعدت مسئولین ونمایندگان مجلس مجددا راه اندازی شد.

این کارخانه سال قبل  نیز در دفعات متعدد موفق به پرداخت حقوق کارکنان خود نشد و کارگران این کارخانه بارها برای دریافت حق خود دست به دامن مسئولین شدند.

اکثر این کارگران متاهل بوده و بواسطه شرایط موجود برای امرار معاش و تامین شهریه‌های مدارس فرزندان خود نیاز مبرم به حقوق دارند.

انتهای پیام/ح

اعتصاب کارگران کارخانه روغن نباتی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار