حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد با بیان اینکه هزینه مقاومت به‌مراتب کمتر از سازش است گفت: مقاومت و ایستادگی درس عاشورا به مردم جهان بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد امام‌جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه هفته اول آبان ماه ۹۸ در سمنان مقاومت و ایستادگی را درس عاشورا به مردم جهان خواند و گفت: برخی سران کشور‌های اسلامی با تسلیم در برابر اسنکبار در برابر توهین‌های آشکار آن‌ها ناچار به سکوت هستند.

او افزود: هزینه مقاومت به‌مراتب کمتر از سازش است و بار‌ها این امر را در دوران انقلاب اسلامی تجربه کرده‌ایم و در آخرین تجربه نیز در موضوع هسته‌ای مذاکره کردیم و بدعهدی دشمن را دیدیم و این نشان می‌دهد مذاکره در سایر موضوعات جایز نیست.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد گفت: تکیه بر توان داخلی مهم‌ترین راهبرد برای شکست دادن دشمنان است و ما با توجه به توان مردم خودمان می‌توانیم نشان دهیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که پیاده‌روی اربعین نشانگر قدرت اسلام زیر پرچم حسینی (ع) بود، گفت: این آیین سال به سال پرشورتر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد تصریح کرد: حضور علاقمندان به امام حسین (ع) از همه جای دنیا این حرکت را جهانی کرده است.

امام جمعه موقت سمنان افزود: استکبار سعی کرد با جنگ تحمیلی بین مردم ۲ کشور جدایی بیاندازد، اما اکنون عراقی‌ها از مردم ایران استقبال می‌کنند، باید از مهمان نوازی مردم عراق و همه کسانی که در اربعین خدمت کردتد، تقدیر شود.

امام جمعه موقت سمنان با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دستگیری روح الله زم، گفت: این شخص فساد رسانه‌ای براه انداخته و در جنگ نرم علیه اسلام و انقلاب مشارکت داشت.

او ادامه داد: این فرد وابسته به دشمن بود، دستگیری او زمینه ساز شناسایی برخی همکاران داخلی وی خواهد شد، اقتدار سپاه پاسداران و چشم‌های تیز بین سربازان گمنام امام زمان (عج) به دشمنان انقلاب فهماند که نمی‌توانند برای خود گوشه امنی ایجاد کنند.

انتهای پیام / ر

جزئیات خطبه‌های نماز جمعه هفته اول آبان ماه ۹۸ در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.