بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خدا را شکر بازی را بردیم و دست هواداران درد نکند که در این هوا ما را تشویق کردند و به ورزشگاه آمدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران پس از دیدار با پارس جنوبی جم اظهار داشت: خدا را شکر بازی را بردیم و دست هواداران درد نکند که در این هوا ما را تشویق کردند و به ورزشگاه آمدند.

او درباره اینکه استقلال باز هم برابر پارس جنوبی رو به جلو بازی کرد بیان کرد: استقلال همیشه باید در ورزشگاه آزادی رو به جلو بازی کند و ما در دیدار بعدی باید به مصاف تراکتور برویم  بازی حساسی برابر تراکتور داریم  و بازی مهمی برای ما محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید: غلامی: توپی که به دستم خورد پنالتی نبود/ همیشه به تصمیمات داوری احترام گذاشتم


او درباره اینکه یک گل را از دست داد و حتی به غلامی هم می‌توانست پاس دهد گفت: او را ندیدم و درباره صحنه گلزنی خودم هم نشد و امیدوارم بازی تراکتور جبران کنم. باید جایگاه خودمان را در جدول بالا بیاوریم

بازیکن استقلال در پایان تصریح کرد:  برای بازی در استقلال باید سر حال بود و بدن روی فرم باشد، اما واقعا خسته هستیم و ۴ بازی را در ۸ - ۹ روز انجام دادیم و خودم دقیقه ۷۰ به بعد پایم گرفت و به سرمربی گفتم مرا تعویض کند و باید بگویم مصدوم نیستم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار