بدهی سازمان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از بابت تعمیر اتوبوس‌های استاندارد پرداخت شده است.

مجید استاد کاظمی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این‌که پس از اتمام گارانتی، تعمیر اتوبوس‌ها فقط از طریق نمایندگی مجاز قابل انجام است، گفت: از بابت تعمیر و بازدید دوره‌ای سی دستگاه اتوبوسی که خریداری شده بود به نمایندگی شرکت بدهی‌ داشتیم که پرداخت شده است.

او با اشاره به علل تأخیر در پرداخت هزینه تعمیرات افزود: درواقع علت‌ اصلی مشکل ذی‌حسابی بود و باید روند اداری سازمان طی می‌شد.

استادکاظمی در ادامه گفت: علی‌رغم بازسازی به شدت با کمبود اتوبوس در سطح شهر مواجه هستیم و بسیاری از اتوبوس‌های ما فرسوده شده‌اند.

او افزود: در کمسیون عمران مصوب شد که 56 دستگاه اتوبوس منطبق با استاندار‌دهای جهانی دیگر هم خریداری شود که می‌تواند به راحتی مورد استفاده مسافران معلول نیز قرار بگیرد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با اشاره به گزارش‌‌های مردمی مبنی بر افزایش سرخود نرخ کرایه‌ها توسط تاکسی‌ران‌ها گفت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده چنین تخلفاتی ضمن یادداشت کد و ردیف تاکسی بلافاصله با تلفن رسیدگی به شکایات تماس بگیرند.

انتهای پیام/د.خ

کمبود اتوبوس در کرج

برچسب ها: شهرداری ، تاکسیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.