مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ۳۳۷ پرونده در رابطه با همسر آزاری در پزشکی قانونی استان در ۶ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:   ۳۳۷ پرونده در رابطه با همسر آزاری در استان تشکیل شده که در مقایسه با پارسال کاهش ۲۱ درصدی داشته است.

کامروز امینی بیان کرد: از تعداد پرونده‌های تشکیل شده در رابطه با همسر آزاری در این مدت ۹ مورد از شکایت مربوط به آقایان و ۳۲۸ مورد مربوط به خانم‌ها بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در ۶ ماهه نخست سال گذشته، ۴۲۹ مورد پرونده در رابطه با همسر آزاری در پزشکی قانونی این استان تشکیل شده بود.

امینی در خصوص کودک آزاری طی ۶ ماهه نخست امسال بیان کرد: امسال موردی نداشته ایم، اما در مدت مشابه سال قبل یک مورد پرونده در این رابطه تشکیل شده بود.

او ادامه داد: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۳ مورد مصدومیت ناشی از سلاح گرم بعلت نزاع و خودزنی در استان داشته ایم که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴ مرود کاهش یافت و از این تعداد ۱۱ مورد آقا و ۲ مرود خانم بوده اند.
انتهای پیام/غ

تشکیل ۳۳۷ پرونده در رابطه با همسر آزاری در کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها: پزشکی قانونی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.