پویش رسانه‌ای و سراسری همه خادم الرضائیم از سوی شبکه آفتاب در حال برگزاریست.

پویش رسانه‌ای و سراسری همه خادم الرضائیمآقاجان زاده معاون فضای مجازی صدا و سیمای استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: به منظور عرض ارادت به ساحت عالم آل محمد امام رضا (ع) پویش رسانه‌ای و سراسری همه خادم الرضائیم از سوی شبکه آفتاب در حال برگزاریست.

آقاجان زاده افزود: در این پویش تصاویر، متن‌ها و ویدیو‌های ارسالی مخاطبان از صداو سیمای استان مرکزی پخش خواهد شد.

او اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند تصاویر و ویدئو‌های خاطره انگیز از زیارت امام رضا (ع)، دلنوشته ها، شعرخوانی، مناجات و آثار هنری خوشنویسی خود را به آدرس: shabakehAftab@ و یا شماره فضای مجازی ۰۹۳۰۸۴۳۲۰۴۱ ارسال کنند.

هشتک‌های #شه_توس و #خادم_الرضاییم در این پویش رسانه‌ای برجسته شده اند.

حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع)   در یازدهم ذی‌القعده سال ۱۴۸ هجری در مدینه متولد شدند و در اخرین روز ماه صفر سال ۲۰۳ قمری، به دست مأمون به شهادت رسیدند.

مشهورترین لقب امام هشتم شیعیان، «رضا» به معنای خشنودی، است. امام محمدتقی (عليه‌السلام) امام نهم و فرزند ايشان سبب ناميده شدن آن حضرت به اين لقب را اينگونه نقل می‌فرمايند : «خداوند او را رضا لقب نهاد زيرا خداوند در آسمان و رسول خدا و ائمه اطهار در زمين از او خشنود بوده‌اند و ايشان را برای امامت پسنديده‌اند و همينطور (به خاطر خلق و خوی نيكوی امام) هم دوستان و نزديكان و هم دشمنان از ايشان راضی و خشنود بود‌ند.

انتهای پیام / ج

پویش رسانه‌ای و سراسری همه خادم الرضائیم از سوی شبکه آفتاب

برچسب ها: صداوسیما ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.