مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۴ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، مهم‌ترین حوادث شنبه ۴ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهدی کشاورزیان رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست آمل در گشت و کنترل از حوزه استحفاظی دشت سرآمل، موفق به دستگیری ۲ نفر شکارچی غیر مجاز به همراه  کشف و ضبط ۲ قبضه سلاح شکاری شدند.

او افزود: در ادامه ماموریت ۷ رشته دام هوایی صیادان تخریب  شد.

کشاورزیان گفت: پرونده این متهمان جهت رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت: طبق بند الف ماده ۶ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح شکاری یا مهمات غیر مجاز  بابت نگهداری غیر مجاز سلاح‌های قاچاق، قاضی محترم علاوه بر ضبط سلاح، می‌تواند به حبس از ۹۱روز تا ۶ ماه یا جزای نقدی از ۱۰ میلیون تا ۲۰ میلیون ریال وی را اعمال قانون و رای صادر کند.  

کشاورزیان افزود: طبق ماده ۱۵ قانون شکار و صید، مجازات حمل اسلحه مجاز در فصل ممنوعیت شکار مرتکبان این جرم به حداقل مقرر در قانون محکوم خواهند شد.

دستگیری عامل افیونی و کشف ۹ کیلوگرم تریاک در قائم شهر

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر از سوی یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان قائم شهر و یکی از شهرستان‌های همجوار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را حین حمل و جابجایی مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

کشف چوب جنگلی قاچاق در شهرستان بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل وسایل نقلیه، به یک نیسان حامل بار چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق از نوع درختان بلوط کشف کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: در این ارتباط راننده خودروی نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

کشف ۱۱ کیلو مواد مخدر از یک قاچاقچی مواد مخدر در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را حین تردد در یکی از محور‌های این شهرستان با یک دستگاه خودروی سواری دستگیر کردند.

سرهنگ قیصری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در بازرسی از خودروی متهم ۱۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل آن جاسازی شده بود کشف کردند.

 دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان بابلسر، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطاعاتی سارق را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای منزل در میاندورود

سرهنگ علی دادش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ داداش تبار گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه متهمان تاکنون به ۶ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند، افزود: مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مفیگاه متهمان کشف و تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ دادش تبار گفت: این سارقان حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: محیط زیست ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار